2013. augusztus 27., kedd

2 Díj *--*


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek. 


1.

1.Bal kezes vagyok:)
2. Egy bátyám van akit imádok :)))
3. nincs túl nagy önbizalmam.
4. Nem merek kritikát kérni mert félek, hogy leértékelik és ezért abba hagyom az írást v. elvesztem az olvasóimat.
5. Directioner, Bilieber, Lovatic, Smiler és Swiftie(!!!) vagyok :)-
6. Fiú a legjobb barátom:))
7. Életem legjobb nyara volt:)
8. Nem szeretem túlzottan Perriet:/
9. Elounor a kedvenc 1D párosom és Payzer( tudom hogy már nincsenek együtt)
10. Szoktam beszélni álmomban:)
11. Klausztrofóbiás vagyok..:/// :(
12. Ziall girl vagyok:$
13. Dávidnak hívják az LB-met :)
14. Táncolok
15. Képes vagyok 2 órán keresztül röhögni ( lemértük)
2.
1. Allergiás vagy valamire? nem tudom :DD
2. Kedvenc ünneped? áh, a szülinapom..nem is nem is a karácsony.
3. Várod a sulit? neeeeeeeeeem
4. Mi ihletted a blogod? Kért tőlem egy lány Liam-es blogot...és alapból szerettem volna egy beteg lányosat csinálni és így megalakult ez a blogom:)
5. Kedvenc énekesed? Demi Lovato, Taylor Swift, Miley Cyrus, Justin Bieber. és a kedvenc bandám bár tudom, hogy nem volt kérdés a 1D :))
6. Ismered Adam Sandler? Ha igen, mi a véleményed róla? -------------
7. Mi a kedvenc smiley-d? :$ :3 :O :| :/ c: :c :') :")
8. Kedvenc közösségi oldalad? twitter és a facebook:)
9. Szereted a horrort? a filmet igen :))
10. Milyen telefonod van? Samsung Wave Y --> egy fos
11. Milyen színű a töltőd? fekete???

3.
1.Milyen kezes vagy?
2. Van-e testvéred?
3. Szereted-e Taylor Swiftet?
4. Tudsz énekelni?
5. Ki a legjobb barátod?
6. Directioner vagy? 
7. Ha egy szóval értékelhetnéd a nyaradat, melyik lenne az?
8. Szereted Perrie-t?
9. Melyik a kedvenc 1D párod:)
10. Van valami betegséged?
11. Milyen színű a szemed?

4. 
(linekt nem tudok küldeni mert nem engedi)
Szandrának
Lillának
Annának

és itt a 2. díjam is :)) 


a 11 (15) dolog ugyan az a személyek is ugyan azok és a kérdések is:D
 és itt a facebookos csoport linkje :) lépjetek be itt megtudhatjátok mikorra várható az új rész:) https://www.facebook.com/groups/474341032661220/474490829312907/?notif_t=group_comment


2 megjegyzés:

  1. Szia van nálam egy kis meglepi: http://imwolfhu.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés