2013. július 28., vasárnap

3.rész

*Lux szemszöge*

Harry ideges volt. Össze húzott szemöldökkel néztem rá, hogy mi a baja. Megigazította pólóját és hátul össze kulcsolta ujjait.

- Mi a gond Harry?-kérdezte apa.
- Szeretnék valamit mondani!- hallgatott el.
- Mond csak!-mosolygott anya.

Kíváncsian figyeltem az eseményeket. Tiszta olyan volt mintha Harry hatalmas nagy bejelentés előtt állna például, hogy apa lesz. vagy ilyesmi. Jesszus ugye nem?

- Szeretném, ha Lux velem jönne Londonba!- össze szedte minden bátorságát és kimondta. Kikerekedett szemekkel néztem rá. Kicsit előre buktam a székben mikor meghallottam mit is mondott.
- Hú, a szívbaj jött rám!-mondta apa.- Azt hittem megakarod kérni Lux kezét!-dőlt hátra kényelmesen a kanapén.
- Nincs akadálya!-mosolyogtak anyuék.- Elengedjük!- mondták.
- Hé! Ácsi ácsi! Én is bele szólhatok?- ugrottam fel.- Előtte meg kéne kérdezni, hogy én akarok-e!
- Elakarsz menni Harryvel Lux?- néztek rám mind a hárman.
- Hát nem is tudom.....- hallgattam el. - Megismerni a fiúkat, Riportereke között mozogni, lesifotósok elől bujkálni, az újságokban szerepelni, a rajongókkal beszélgetni. Ez töööök király!- megnyújtottam a *tök*-öt és Harry nyakába ugrottak.
- Szóval akkor nem mész..- mondta anya.- Értem....

Idegesen hátra néztem anyuékra. Húzogattam szemöldökömet. Miközben közeledtem feléjük felgyűrtem mindkét karomon az ing ujját és ropogtatni kezdtem ujjaimat.

- Drágám....- úgy csinált apa mintha megijedt volna tőlem.- Vond vissza amit mondtál.- mászott anyuhoz közelebb. Harry mint külső szemlélő jót nevetett rajta.
- Hát, persze, hogy mehetsz kicsim!-ölelt át anyu.
- Mikor indultok fiam?- tette kezét apu, Harry vállára.
- Most!- ugrándoztam. Hirtelen tiszta hiperaktív lettem.- Ugye mehetek most?- kutyaszemekkel bámultam apuékra.
- Ha megígéred, hogy szót fogadsz Harrynek és vigyázol magadra akkor még ma indulhattok!- mondták egyszerre. Ez kísérteties volt. Mintha már be gyakorolták volna.
- Oké, akkor most felmegyek a szobámba és össze pakolok!- hátrálni kezdtem, majd felfutottam a lépcsőn. Aztán eszembe jutott valami illetve valaki, így vissza is rohantam. Tenyerembe gyűrtem Harry fehér pólójának egy részét és felrángattam a szobámba. Becsaptam az ajtót és összehúzott szemöldökkel néztem rá.
- Mit tettem?- kérdezte Harry értetlenül.  Közelebb mentem hozzá. Teljesen közel.
- Úgy imádlak!- mondtam, majd a nyakába ugrottam.
- Akkor nem adsz több olyan gyógyszert igaz???- kérdezte.
- Jó ötletnek tűnt!- nevettem.-
- Más hogy is megoldhattuk volna.- vetett felém perverz pillantásokat Harry.
- Ó, értem. - mosolyogtam. - Akkor többet nem kapsz gyógyszert!- kacsintottam rá és lelöktem az ágyra. Harry csillogó szemekkel nézett rám miközben kezem lefelé haladta mellkasán. Mikor már felkészült ökölbe szorítottam kezemet és rávágtam neki egyet.- Ne is álmodj róla Harold!- nevettem és elkezdtem be pakolni a bőröndömbe. Harry ez idő alatt az ágyon feküdt és szitkozódott.- Na én végeztem!- mosolyogtam.- Ugye lehozod utánam a bőröndöt?- mondtam és lesétáltam a lépcsőn. Párperccel később követett Harry is.

- Harry is megérkezett!- mosolygott anyu. - Miért  voltál fent ilyen sokáig?
- Megnéztem, hogy meg van-e az összes mogyoróm indulás előtt.- zsörtölődött.
- Ne, hogy útközbe vegye észre, hogy nincs mit ennie!- tettek hozzá
- Ó, értem én!- kacsintott anya.
- De mi indulunk is!- váltottam témát és megöleltem aput. Anyu felé indultam mikor láttam, hogy oda súgott valamit Harry fülébe. Elbúcsúztam tőle is és elhagytuk a házat. Haroldnak furcsa arca volt. Beültünk a kocsiba, majd addig integettünk amíg látni lehetett a ház előtt.
- Mit mondott neked anyu, hogy ilyen fejed van?- kérdeztem.
- Megtalálta a gyógyszeres dobozt!


˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘
Nos, ez lenne az a bizonyos 3. rész:))) nem lett túl hosszú igaz?:/ de majd lesz hosszabb is:D Vasárnapra ígértem hoztam is vasárnapra:) 3 komi után kövi:)) IRATKOZZATOK FEL! KOMMENTÁLJATOK!
Darcy xx

11 megjegyzés: