2013. május 19., vasárnap

Prológus


Sziasztok!:))
Egy kicsit mesélek magamról!:)
Ez a 6 blogom!:)) Számtalanszor végig futott az agyamban az a gondolat, hogy Harry és Lux.... Miért ne? Így a sok utálkozó ellenére is belevágtam ebbe a blogba, mert tudtam, hogy vannak olyan személyek akik olvasnák! Köztük egy csomó olyan személy akit nagyon megszerettem! Dórinak hívnak, de az egyik blogomról rám maradt a Darcy!! Így becézget néhány ember.
Előre szólok Harry itt is 19 éves! Lux pedig 17! Kitalált történetre épült így ezért lehetnek ilyen idősek!!....
Darcy xx
Kellemes nyári szellő játszott a hajammal. a Napsugarai simogatták arcomat és csak vártam, hogy megérkezzen a legjobb barátom, Harry.....
Nagyon jóba lettünk az évek alatt! Megtaláltam benne a bátyámat, a barátot, a lelki társat.
Más velem egy idős 14 éves lányok, még csak álmodni se mernek egy ilyen fiúról mint Harry..  Nagyon szerencsésnek vallhatom magamat. Egyszerűen az életemet nem tudnám nélküle elképzelni. Nagyon megszerettem őt.
Hallottam léptei alatt a ropogó fű hangját.
- Már vártalak!- néztem magam elé és elmosolyodtam.
- Látom nem tudlak sose meglepni!- ült le mellém és nyomott egy puszit arcomra.
- Láttam jelentkeztél az X-Factorba!- mosolyogtam rá.
- Meglepetésnek szántam!- szomorkodott.
- Ugye tudod, hogy sokáig nem fogjuk egymást látni!- ujjaim sokkal kisebbek voltak mint az ő hatalmas tenyere.
- Nembiztos, hogy tovább jutok Lux!....- rekedtes hangának dallama átjárta testemet.
- De biztos vagyok benne!- nyomtam egy puszit arcára.
Néhány hét múlva elkísértem a válogatásra remekül szerepelt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése