2013. május 19., vasárnap

1.rész

Sziasztok 3 komment után kövi!:)) Jó olvasását:))
Darcy xx

* Az X-factor után*
Régóta nem láttam Harryt. A hívásai is egyre ritkábbak. Elfelejtett volna?....
Az avarban ülve gondolkoztam miközben zenét hallgattam. Kis idő múlva elaludtam.
Álmomban Harry szerepelt. Elsétált mellettem az utcán és nem ismert fel. Utána kiabáltam, hogy emlékszik-e még rám, de nem felelt....
felébredtem... Felálltam és a hosszabbik úton ballagtam haza felé. Néhány könnycseppet hullajtottam. Földet nézve, figyelmetlenül beleszaladtam valakibe..
- Elnézést!- töröltem le könnyeimet és felnéztem a magas férfira. Szemei csillogtak a félhomályban. Tovább akartam menni, de megfogta a kezemet. Megrémültem.
- Már meg sem ismersz Lux?- rekedtes hangja emlékeztetett Harryére, de az övé még is más volt.
- Nem...- ekkor arrébb állt, hogy a lámpa fénye bevilágítsa.
Barna, göndör fürtjei rakoncátlanul álltak. Zöld szeme ragyogott. Gödröcskéi megdobogtatták szívemet. Mosolya a régi volt. Igen, ő Harry. Harry az én legjobb barátom. Aki elfelejtett már szinte..De most nem tudtam ezzel törődni egyszerűen csak érezni akartam újra vadító illatát.
-Harry!-szembe össze gyűltek a könnycseppek, nyakába borultam és szorosan magamhoz öleltem. Nem akartam elengedni, mert féltem, hogy ismét elhagy.. Kezeit derekam köré csavarta. Haja csikizte nyakamat. Illata elszédített.- Azt hittem elfelejtettél.- sírtam.
- Lux ne butáskodj!!Sosem tudnálak elfelejteni!!- kicsit megemelt, hogy jobban magához szorítson.- Lux megfogsz fojtani!- nevetett.
- Nem akarlak elengedni!- súgtam fülébe.
- Pedig egyszer el kell!- fogta derekamat.- Haza viszlek!- felkapott és mint egy kisgyereket vitt. Kezét fenekemre helyezve tartott.
Még mindig a lábtörlő alatt igaz?- letett a földre, de erősen kapaszkodtam karjába. Lehajolt a kulcsért.- Ez nem változott.- halkan felnevetett.
Újra felkapott és bevitt a házba. Már köszönni akart, de közbe szóltam.
- Anyuék egy jó ideig nem lesznek itthon!- kapaszkodtam pólójába.
Felvitt az emeletre. Kivett egy pólót és egy nadrágot nekem. Letett az ágyra és már leakarta venni rólam pólómat mikor megállítottam.
- Ne!- mondtam halkan.
- Láttalak már melltartóban Lux!-mosolygott.
- Nem az ne, Harry!- benyúltam a párnám alá és elővettem egy már kinyúlt pólót, ami Harryé volt még anno. Azóta abban alszok amióta oda adta.- Ebben szoktam lenni!- dobtam oda hozzá.
- Azt hittem már nincs meg ez a póló!- mosolygott.
Levette rólam pólómat. És végig mért.
- te is változtál!- kacsintott. Mire én elvörösödtem.
Már megszoktam Harrytől a perverz megjegyzéseit, de előtte sosem voltam szégyenlős. Gyerek korunk óta legjobb, ismétlem a legjobb barátok vagyunk. Mikor már a nadrágomat készülte lehúzni eszembe jutott, hogy az eléggé vékony "bugyim" van rajtam.
- Ha-rry! Ő ezt majd én megoldom.- állítottam meg kezeit.
- Ahj, nyugi már! Nem rémlik, hogy szégyenlős voltál előttem.- forgatta a szemeit.
- Most sem vagyok az!- fontam össze karjaimat. Amitől nagy vigyor támadt az arcán.
Nem kellett volna mert így kicsit össze nyomtam melleimet. Gyorsan elvettem onnan kezemet és elvörösödve csuktam be a szememet. Lehúzta rólam rövidnadrágomat. Nem mertem szemébe nézni.
*Harry szemszöge*
Mikor megláttam a "bugyinak nevezett  valamit Luxon, beindult a fantáziám. Ez már nem bugyi!! gondolkodtam. Nem láttam belőle sok részletet, de elég volt ennyi, hogy gondolataim elkalandozzanak. Átfordítottam hátára és kicsatoltam a melltartóját. Feladtam rá a pólót. Mikor húztam le derekáig szemem formás fenekén ragadt le. Megnyaltam ajkamat és nyeltem egy nagyot. Megfordítottam és nyomtam egy puszit homlokára. Felálltam és indulni készültem mikor, Lux a kezemért nyúlt és magához húzott.
- Aludj velem Harry!- szemei ragyogtak.
Kicsit még tétováztam majd bele mentem.
-Oké!- mosolyogtam.
Levetkőztem, de most alsógatyámat nem vettem le. Nem akartam meg rontani szegényt. Befeküdtem mellé. Magunkra húztam a takarót és átkaroltam. Felém fordult és nyomott egy puszit arcomra. Elfordult tőlem és dünnyögött valamit. Gondolom azt, hogy jó éjt. Kezemet hasa aljára helyeztem mint régen. Elaludt, én még nem tudtam, nem voltam annyira fáradt.
Olyan aranyosan szuszogott. Akaratlanul is elmosolyodtam rajta. Csupasz fenekét(ugyan is a már szinte tanga eléggé bevágott neki.) ágyékomnak nyomta. Éreztem, hogy már alig bírok magammal. Pontosabban az ott lent alig bír magával. De vissza fogtam vágyaimat és megpróbáltam elaludni.

10 megjegyzés:

  1. nekem már most tetszik :D mikor lesz kövi rész???? :))

    VálaszTörlés
  2. ha össze jön az a bizonyos 3 komment és nagyon-nagyon szépen köszönöm!:)*-*<3

    VálaszTörlés
  3. Jó lett:DD.Dóri,én írom a Not a Change-t.. Szereted a blogom nem?! Én is a tied..szóval igyekezzél,és ne törödj a kommentekkel:DD

    VálaszTörlés
  4. tudom hogy te irod:)) Persze, hogy szeretem:) aranyos vagy:) megpróbálom, bár ezt a 3 komentes szabály is csak azért van mert az elején nem támogattak sőt... te is tudod

    VálaszTörlés
  5. éééééééééééééés 3.komment*-* nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  6. ááááhhhh új réééézzttt !!!!!!!!!!!!!!!! *-*

    VálaszTörlés