2014. február 3., hétfő

8.rész

Sziasztok!:)
Hosszú idő után itt az új rész. Most már második félév van. Nyugodtabbak a kedélyek. Kémia tanárom utál aki egyben a biosz, infó és osztályfőnököm is. Mindig engem szívat és már elegem van. Legszívesebben elmennék ebből a suliból, de nem tehetem mert már nem éri meg erre az utolsó párhónapra. Minden órájára tökéletesen kell tanulnom és belefáradtam, hogy mindig engem ugráltat. Ezért nagyon sajnálom, ha másfél hetente jönnek a részek, de igyekszek!
Tegnap előtt volt Hazza bby szülinapja:) Tehát mint a blog főszereplőjének kívánok mindegyikőtök nevében boldog szülinapot  neki:))
Jó olvasást:)

Oké. Ha a tegnapi napot is álmodtam akkor nagyon perverz álmaim vannak. Benéztem a takaró alá és láttam, hogy meztelen a felső testen. Csak nem vetkőztetem le magamat álmomban! Ugye? Balra fordítottam a fejem és Harry arca centikre volt tőlem. Olyan gyönyörű... Istenem ezek a göndör fürtök, ezek a telt ajkak. Na és ezek a csoda szép zöld szemek.

- Ou...ö...jó reggelt.- elpirulva kaptam el tekintetemet.
- Kukkoló - nevetett.- Látnod kellett volna a fejed mikor észre vetted, hogy nyitva van a szemem.- kuncogott
- Nem vicces!!- motyogtam és fejbe vágtam egy párnával. - Utállak!
- Ühüm.- magához ölelt.- Igen én is szeretlek!- mosolygott.

Elmosolyodtam a mondatán. Én is szeretlek Harry mindennél jobban, de nem mondhatom ki, mert tönkre tennék mindent.  Végig néztem a szobán és ott hevert a szőnyegen Harry és az én pólóm na és a melltartóm. Olyan  fura lenne, ha a tegnapit álmodtam volna. Vagy nem? Inkább megkérdezem.

- Harry?- hallgattam.- Kérdezhetek valamit?
- Nem, nem álmodtad a tegnapi napot.- nevetett.
- Oké....hogy találtad ki, hogy ezt akartam kérdezni??
- Ismerlek-nevetett- De van kedved reggelizni...a randi előtt.- az utolsó szavakat kicsit erőtejesen mondta mintha zavarná.

De ez hülyeség. Miért zavarná? Tudtommal tegnap csak én vallottam szerelmet.
Bólintottam egyet és felöltözve lementünk a konyhába reggelizni.

Harry csinált nekem palacsintát és facsart nekem narancslevet.  Tisztára mintha a gyereke lennék és ő a gondoskodó apuka.  Elém rakta egy aranyos virágos tanyérkában, majd leült velem szembe és figyelte nem-e nyelek félre. Lassan végeztem és ő pedig felküldött a szobámba, hogy elkészülődjek a BARÁTI találkánkra Louis-val.
Lassan lesétáltam a lépcsőn és Harry végig mért.

- Gyönyörű vagy- mosolygott.- De öltözz át ez túl kivágott!
- De most mondtad, hogy gyönyörű vagyok!- akadtam ki.
- De nem engedem meg, hogy így menj!- küldött vissza a szobámba.

Már  egy órája próbálgattam a ruhákat, de egyik se felelt meg neki. Ez túl rövid, ebből kint van a melled, ebben megfázol, ez túl gyerekes, ez már túl felnőttes bla,bla, bla...
Aztán végül kiválasztotta nekem ő a ruhát. Egy testhez simuló nadrágot kaptam és egy Marveles szürke pólót. Szép lassan elkészülődtem és Harry mosolyogva mérte végig "műalkotását"..az az engem.

- Ez már megfelel, apuci?- húztam fel őt.
- Igen, bár ezt a nadrágot is kirívónak találom, mert kiemeli a feneked, de most eltekintek efelől.- magához ölelt.

Ekkor nyílt az ajtó és Louis..na meg a többiek beviharoztak rajta. A találka partnerem pedig édesen végig mért és megölelt. Szinte éreztem ahogy felmelegedek és vissza ölelek. Lassan elhúzódott és annyit kérdezett csak, hogy mehetünk-e amire én boldogon bólintottam egyet.

- Ha haza viszed akkor védekezzetek is!!- kiabált Niall a kanapéról. Aztán jött Hazza....
- Ha megmered bántani kicsinállak!- motyogta fülébe, de én is meghallottam.

És jöttek a sorolások, hogy ezt ne csináld azt ne csináld. Ne tapizd le, ne csinálj olyat amit ő nem szeretne. Ne hozd kellemetlen helyzetbe, ne nyomulj. Legyél óvatos, ne bántsd meg... vigyázz a Direcitonerek miatt..figyelj a paparazzikra. Ne feledd HA MEGMERED BÁNTANI KICSINÁLLAK. És még sorolhatnám Harry szabályait...de aztán végre befejezte mondókáját és eljöttünk.
Louis aranyosan próbált társalogni velem és jó sokat nevettünk. Megdicsérte a Marveles pólómat és a szememet. Néha-néha megölelt és átdobta karját a vállamon. Mosolyogva sétálgattam az ő hatalmas léptei mellett. Majd eljutottunk a moziba, ahol adottak kisebb-nagyobb problémák.

- De léci nézzük meg a Vasember 3. léci!!!- nyávogott és visított mint egy kisgyerek amitől nevetnem kellett.
- De csak akkor, ha cserébe kapok valamit!- alkudoztam.- És azt, majd te döntöd el, hogy mit - mosolyogtam.- Mivel nem vagyok jó az ilyenekbe!- Louis beleharapott a szájába.
- Bármit?- húzogatta a szemöldökét.
- Igen, azon kívül, hogy : nem fekszek leveled, nem kell kielégítened és én se foglak téged és egyéb ilyen perverz dolgok!- húzogattam a szemöldökömet.
- És a csók minek számít?- harapott bele szájába.

Én csak mosolyogva elpirultam és bementünk a terembe. Lassan lekapcsolták a villanyokat és Louis félénken megfogta a kezem. Kedvesen megszorítottam, hogy nem fogom elhúzni az enyémet, mire odahajolt hozzám és megpuszilta az arcomat.  Ilyenkor örülök annak, hogy a pipacspirossá vált arcomat nem látja a sötétben. Lassan elkezdődött a film és én Louis vállának dőlve elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. anyáááámmmm!!!!!! Dórikám nagyon jóóó lett :3 imádlak. de akkor jobban foglak ha hamar hozod <3

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő!!! :D
    Csak így tovább!!! :D

    VálaszTörlés