2013. december 6., péntek

7.rész

Na de gyerekek!
Ennyire szar lett a 6.rész?? 4 kommentárt kértem eddig mindig többet írtatok most meg kaptam kemény 2-t? Szerencsétek, hogy nagyon szeretem ezt a blogot és szeretem nektek írni. Ezért nem várok tovább íme a 7.rész


- Miért mondtad azt Louisnak, hogy még tapasztalatlan vagyok?- förmedtem rá Harryre.
Befeküdt az ágyba és unottan nézett rám mintha a világ legkönnyebb kérdését tettem volna fel neki. Leültem mellé és vártam válaszát.
- Miért nem vagy az?- csukta be szemét.- Az egy dolog, hogy felkészítettelek néhány dologra.- elmosolyodott.- De még nem sétáltál kézen fogva senkivel úgy, hogy te azt szereted vagy nem csókolóztál úgy velem hogy szerettél.- mondta

Ezeket meg honnan a jó édes anyámból szedi? Mérgesen ránéztem. De beletudtam volna mondani a szemébe, hogy baszd meg, de igen éreztem ezért is fogtam  a kezed, ezért is csókoltalak. De ehelyett csak durván megcsókoltam. Tudtam, hogy meglepődött....tudta, hogy dühös vagyok. Tudta, hogy rosszat szólt, de azt viszont nem tudhatta, hogy miért. Kezeit csípőmre helyezte és magára ültetett. Beletúrtam hajába, majd elhúzódtam. Értetlenül nézett rám...nem értette a csókot.

- Többet ne mond azt, hogy érzelmek nélkül csókoltalak meg, többet ne mond azt hogy nem sétáltam még veled hogy nem szerettelek. Mert mindegyik alkalommal éreztem valamit!

Azonnal leakartam szállni róla, de kezeit combjaimra helyezte és magán tartott. Nem tudtam eldönteni, hogy most örül, ideges vagy csalódott bennem.

- Lux...te azt akarod mondani, hogy te engem...szóval érted...- motyogott.
-Már mindegy nem? Elvégre neked szart se jelentett az egész.- És tudom, hogy nem szeretnéd, ha elmennék Louis-val de elmegyek.
- Azért mert szereted, azért mész el!- vágta a fejemhez.- És egyáltalán nem mindegy.
- Nem, azért megyek el, mert ő meghívott. Ő elmert hívni...-motyogtam.- És de! Már mindegy.

Kényelmetlenül éreztem magam Harryn ülve. Olyan hülye vagyok most minek kellett elmondanom neki? Csak szétcseszem ezzel a barátságunkat. Szemeiben láttam valamit ami furcsán csillogott.

- Tehát...ha én elhívtalak volna téged randira akkor te eljöttél volna velem?- én csak bólintottam.
Elmosolyodott, majd aranyosan bele csípett az arcomba.-  Na csak nem elcsábítottalak téged drágám? - úgy beszélt hozzám mint a babákhoz. Pajkosan ellöktem kezét az arcomtól. Megtámaszkodott tenyerein és egy vonalba volt fejünk.
- Komolyan kérdeztem Lux.- most már komoly volt.- Érzel irántam valamit?
- Ö..ü...á..- képtelen voltam normális választ adni.
- Ezt egy igennek veszem..- mosolygott és megcsókolt.

Azonnal vissza csókoltam és éreztem ahogy hátára fekszik és húz magával engem is. Nem értem ezeket a csókokat. Persze nagyon tetszenek, de nem látok bele Harry fejébe. Ledöntött az ágyra és most ő kerekedett fölém. Egyik kezével megtámaszkodott fejem mellett és szemeimbe nézett.

- Ez olyan aranyos Lux.-mosolygott.
- Nem vagy kiakadva?- lepődtem meg, bár kicsit féltem is válaszától.
- Miért? Nem tudsz parancsolni az érzéseidnek.- éreztem ahogy kezei felfutnak a pólóm alatt.

Én csak néztem és csak néztem őt. Nem érdekelt, hogy fogja a melleimet, mert nem ez az első alkalom...viszont amit mondott az jobban izgatott.
Kicsit megszorította ettől egy nyögés csúszott ki a számon, halkan felkuncogott.

- Aludj ma velem.- nézett mélyen a szemembe.- Kérlek...
- Nem lenne túl jó ötlet.- mondtam.- De oké...

Láttam Harry szemeiben az örömöt. Megéreztem melltartóm kattanását, majd láttam hogy a földön landolt. Harryre néztem.

- Nyugi nem fogok semmi rosszat csinálni.- mosolygott és megpuszilta az orromat.
- Én aztán nem félek.-nevettem.- Csak nem akarom, hogy olyat csinálj amit később megbánnál..
- Mert azt hiszed megbánnám?- kezét kezdte kihúzni pólóm alól.

Megállítottam tenyerét és megcsókoltam. Elengedtem kezét így megint megfogta mellemet. Pont beleillett a tenyerébe.  Levette rólam a pólót és én azonnal magamra húztam a paplant.  Harry zavarodottan nézett rám.

- Lux...előttem ne szégyelljed magad!- mosolygott.- Tőlem még pontocskák is lehetnének, de nem azok. Nincs pici melled.- győzködött.

Lassan elengedtem a takarót és magam mellé tettem a kezem. Harry elmosolyodott és lehúzta rólam a takarót. Arcom lángba borult, majd nyakamat kezdte el csókolgatni. Testem forrt alatta. Égett a bőröm csókja helyén. Nyelve mellemet érintette és engem kirázott a hideg. Lassan komótosan szopkodni kezdte mellbimbómat. Aprókat felnyögtem, de fogalma sincs, hogy mi fog történni. Félek is de élvezem is. Levettem Harryről a pólót. Ő megcsókolt így csupasz testünk egy másnak nyomódott. Éreztem ahogy elnyom az álom.
- Szép álmokat.- mondta Harry.


11 megjegyzés:

  1. úristenn imádomm <3 <3 siess <3 nagyon jó rész lett

    VálaszTörlés
  2. Az írónak hinnie kell benne, hogy amit csinál, a legfontosabb dolog a világon. És kapaszkodnia kell ebbe az illúzióba még úgy is, hogy tudja, nem igaz /John Steinbeck/

    Ne a kritikák számától függjön a jókedved, vagy az, hogy írsz-e. Te tedd boldoggá az olvasóidat az irományoddal, nem pedig ők téged azzal, hogy áradoznak rólad :) Amúgy tetszik a blogod, arról szól, amiről minden lány álmodik, mindezt úgy, hogy egyáltalán nem sablonos :D Várom a folytatást :))

    VálaszTörlés
  3. :) Annyira édesek! :D Nagyon jó a blogod és tényleg jól írsz, engem csak a betűtípus zavar, ami egy kicsit irritáló, de nem az számít, hanem az írás, így ez nem is olyan zavaró. :D Egy biztos. FOLYTASD!!! :D
    Ui.: A szóellenőrzést kiszednéd? :/ Gyűlölöm és lusta vagyok beírni. :P Köszi. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ksözönöm:3 igen rájöttem csak egyszerűen mikor eljutok ehhez a bloghoz örülök hogy megtudom irni a kevés időm miatt és talán téliszünetben változtatok rajta addigra remélem lesz időm:)

      Törlés
  4. Nagyon imádom a blogod! :3 Egy kis meglepi! :) http://foreverwith5boys.blogspot.hu/p/dij-d.html

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik<3 köszönöm, hogy folytattad:D<3

    VálaszTörlés
  6. jujj már vártam <3 Nagyon jó rész lett <3 Lux & Harryy <3 <3 <3

    VálaszTörlés